Kde nájdem sledovacie číslo ?
Sledovacie číslo PO-PIA od 09:00 do 18:00 -- rýchlym formulárom tu

 

E-mailová komunikácia je výhodnejšia ako telefonický kontakt z dôvodu:
- finančná stránka (napísanie e-mailu vás nič nestojí)
 
- informatívna (e-mailom zašleme linky, fotografie, podrobné technické parametre, iné podrobné informácie)
 
- ušetrí váš čas (vzhľadom na to,že nemáme nepretržitú telefonickú linku ale sme v podstate 12 hodín za notebookom pripojeným na internete,  nedokážeme Vám prostredníctvom telefonického kontaktu  poskytnúť vždy promptnú a odborne relevantnú  odpoveď, na našej stránke máme rôzne formuláre na rýchlu odpoveď v priebehu pár hodín)
 
 -šetríme vaše nervy (vzhľadom na to, že informácie  sú často odborného charakteru používajúc  technické parametre, je potrebné doplniť informácie linkom, obrázkom,predídeme   zbytočným nedorozumeniam, tak ako by to bolo pri telefonickom kontakte)
 
V záujme vyšších spomenutých dôvodov,  odporúčame uprednostniť e-mailovú komunikáciu. Odporúčanie zahrňuje otázky technického charakteru, otázky o zásielke (sledovacie číslo), otázky typu mám záujem o...a iné ,
kde je potrebný počítač (databázy výrobcov), teda informácie z internetu.
  Ďakujeme za porozumenie.

 

Aká je minimálna a maximálna záručná doba bez príplatku?
Pri kvalitných dodávateľoch už nie je len nízka cena rozhodujúca, ale služby ako servis a reklamácie tovaru.
Ponúkame zvýšenú záručnú dobu nad rámec zákona 24 mesiacov a to 27 alebo 30 mesiacov na základe
poruchovosti produktov. Bez príplatku.

 

Ponúkate osobný odber?
Princíp internetového predaja spočíva v zasielaní tovaru. NIe sme prevádzka kamenného obchodu,  ale
online predajňa s retail predajom. Skladom nedisponujeme ale tovar vieme dodať v priebehu 24 hodín.

E-shop NabiNovym.SK  neumožňuje zákazníkom osobný odber/ platbu v hotovosti  z objektívnych príčin:
Administrácia ( prevádzka, nájom, energie, ľudská práca ) by sa prejavila v celkovej sume za tovar a služby.

 

 

1. Chcel by som tovar kúpiť na internete, ale nemám s tým skúsenosti. Pomôžete mi?
Samozrejme, postačí nám krátky e-mail na technickú podporu 24/7 na adresu: objednavky.nc@gmail.com a radi Vám poradíme ako ďalej postupovať. Ak aj tak nedokážete prejsť cez systém, ktorý je zjednodušený no pre niekoho to môže byť problém, objednávku vytvoríme za Vás  Stačí nám len napísať vaše meno, priezvisko, PSČ, celú adresu a ID produktu (alebo priamy link na produkt).

 

2. Je záruka aj na spotrebný tovar 24 mesiacov?Výrobcovia elektroniky (až na výnimky) garantujú plnú funkčnosť počas obdobia 12 mesiacov, obchodníci však (bez výnimky) musia dodržiavať zákonom stanovenú lehotu minimálne 24 mesiacov od prebratia tovaru zákazníkom. Nie od vytvorenia objednávky. Neexistuje teda možnosť (klauzula v zákone) znížená na 6 alebo 12 mesiacov.
 

3. Garantujete servisnú podporu počas 24 mesiacov?

- Garantujeme, máme spoľahlivých dodávateľov
 

4. Servisujete poškodené výrobky ktoré sú zakúpené u vás?

- Každý zákazník e-shopu nabinovym.sk má k dispozícií 24/7 platený alebo neplatený servis. Záleží od druhu tovaru a druhu poškodenia.Ak je poškodenie mechanické alebo spôsobené skratom, urobíme diagnostiku a navrheme alternatívne riešenie.
 

5. Nestihnem prevziať balík lebo som v práci alebo v škole

- Každá jedna objednávka je vyexpedovaná doporučene, čo však neznamená, že balík nemôže prevziať rodinný príslušník. Úložná doba pri dobierke je 5 dni. Balíky sú odložené 5 dní na Vašej najbližšej pobočke pošty. Napríklad ak tovar neprevezmete v piatok, môžete ho kľudne prevziať ešte v pondelok či v utorok (záleží od pošty). Pri platbe na účet je úložná doba maximálne 18 dní.
 

6. Zasielate aj na SŠ a VŠ  internáty?

- Áno. Je však nutné zadať telefonický kontakt
 

7. Garantujete kompatibilitu s adaptérmi?

- Áno, vychádzame z oficiálnych tabuliek výrobcov  Je však rozdiel medzi notebookom kupovaným na inom trhu napríklad v USA alebo v Británii. Predtým, ak nie ste si istý, poprosíme komunikovať e-mailom, pretože za nesprávny adaptér v tomto prípade nezodpovedáme.
 

8. Čo ak sa pomýlim a kúpim nesprávne?

-  Pri nesprávnom type vymeníme za správny typ  +doplatok za iný typ a dopravu k Vám:
 http://www.nabinovym.sk/doprava-postovne-informacie/


9. Som SZČO, môžem dostať zľavu?

- Vaša zľava je už započítaná v cene produktov.  Navyše, pri odbere viac kusov, minimálne 3 kusy/ balík sa vieme dohodnúť na pre vás výhodnejšej koncovej cene.
 

10. Som Váš zákazník. Akú môžem dostať zľavu pri ďalšom nákupe?

- Zadajte prosím do "Správy pre predajcu"  Vaše objednávacie číslo predchádzajúceho nákupu v tvare OBJ (na faktúre) Údaje ako adresa, meno  príp.tel.číslo musia  byť zhodné pre uplatnenie zľavy na ďalšiu položku. Zľavy ponúkame od 5% až do výšky 15%.
 

11. Ako mám postupovať pri reklamácií?

- Pre zjednodušenie celého procesu  je nutné vyplniť Reklamačný formulár, ktorý nájdete tu- http://www.nabinovym.sk/reklamacie2/


12. Dá sa u vás platiť kreditnou kartou VISA alebo Mastercard?
- Platobný systém PayPal alebo klasický bankový prevod považujeme za najbezpečnejší spôsob platby a u naších zákazníkov
preferovaný spôsob platieb. Odpoveď či sa dá platiť VISA, Maestro či Mastercard je jednoduchá- založte si PayPal.